Witaj! Zaloguj lub Rejestracja w serwisie.
Niedziela 17 Listopada 2019 roku
Zawsze » Forum Użytkownicy Grupy Statystyki Galeria Giełda » Kupię Sprzedam Oddam/Zamienię
Szukaj:
  Galeria  

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Bawka
2016-10-08, 17:52
Dęte skarby wsi polskiej
Autor Wiadomość
KrysSz 



Województwo: małopolskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 508
Wysłany: 2019-01-20, 00:47   

Znanych co masz na myśli??
Zobaczymy latem co pójdzie.
_________________
"Rób jak uważasz,uważaj co robisz"
 
 
cezar 


Województwo: wielkopolskie
Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 20
Wysłany: 2019-01-20, 14:15   

To że wiem kogo te golebie byly zanim je nabyles. Muwie o dwoch sztukach z tego filmiku zeby bylo jasne reszty nie oceniam. Niech składają i cieszą oko. Zresztą tu nie miejsce na takie pisanie. Pozdrawiam
 
 
momo1351 


Województwo: Mazowieckie
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 298
Wysłany: 2019-01-20, 21:07   

A juz myslałem ze bedzie wkoncu film z lotem nagrany a tu jednak nie... no coz szkoda a stawaki bardzo ładne .Sam bym takie składajace nabył ale narazie musze sie zadowolic ze swoich wywrotnych co idzie z łatwoscia ;)
 
 
KrysSz 



Województwo: małopolskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 508
Wysłany: 2019-01-21, 10:10   

momo1351, Mam jeden filmik bez rewelacji.
https://youtu.be/sippX_AGyvQ
https://youtu.be/2loUBOAFE9Y
_________________
"Rób jak uważasz,uważaj co robisz"
Ostatnio zmieniony przez KrysSz 2019-01-21, 10:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
momo1351 


Województwo: Mazowieckie
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 298
Wysłany: 2019-01-21, 11:28   

najlepiej to porozdzielac samce od samic i puscic ze 2 parki aby sie parzyly i wtedy nagrac je jak sie same zrywaja
 
 
KrysSz 



Województwo: małopolskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 508
Wysłany: 2019-01-21, 14:26   

To wtedy najlepiej.
Tylko czasu na to.malo A zawsze wtedy jak najlepiej latają nie mam przy sobie telefonu :D
_________________
"Rób jak uważasz,uważaj co robisz"
 
 
momo1351 


Województwo: Mazowieckie
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 298
Wysłany: 2019-01-21, 17:11   

Znam to doskonale ;) ale trzymam kciuki bo tego typu filmow brakuje
 
 
KrysSz 



Województwo: małopolskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 508
Wysłany: 2019-04-01, 16:38   

Kilka filmów że stawakami w locie.
Jest na co popatrzeć :hmm:
https://youtu.be/p0jzBBTg1LE
https://youtu.be/VCinukrZ61s
https://youtu.be/jIukGakFq6E
_________________
"Rób jak uważasz,uważaj co robisz"
 
 
bleki 



Województwo: śląskie
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1308
Skąd: Żywiec-Twardorzeczka
Ostrzeżeń:
 3/6/9
Wysłany: 2019-04-22, 11:31   
   Nr Tel.: 609-655-935


https://www.facebook.com/...6004960426¬i
_________________
Hodowla stawaków Polskich ukierunkowana na stylowy lot.
Pozdrawiam
Marcin Bednarz
 
 
bleki 



Województwo: śląskie
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1308
Skąd: Żywiec-Twardorzeczka
Ostrzeżeń:
 3/6/9
Wysłany: 2019-04-22, 11:34   
   Nr Tel.: 609-655-935


Stadko na dzień dzisiejszy,w tym sezonie wyrzucam jaja bo brak czasu ,może jakies pojedycze sztuki uchowam
_________________
Hodowla stawaków Polskich ukierunkowana na stylowy lot.
Pozdrawiam
Marcin Bednarz
 
 
momo1351 


Województwo: Mazowieckie
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 298
Wysłany: 2019-04-28, 21:21   

https://www.youtube.com/watch?v=YKV8n4A6Iyw samczyk garłacza wywrotnego ..szybkie dwa wywroty https://www.youtube.com/watch?v=R3B_rLrd7Fk a tutaj ten sam taki mały pokaz jego temperamentu
 
 
bleki 



Województwo: śląskie
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1308
Skąd: Żywiec-Twardorzeczka
Ostrzeżeń:
 3/6/9
Wysłany: 2019-05-08, 07:08   
   Nr Tel.: 609-655-935


Przeczytaj uważnie tytuł tematu,nic tam nie ma o dętych mixach,te ptaki są tutaj znane od dobrych kilku lat i każdy zainteresowany wie skąd się wzięły
_________________
Hodowla stawaków Polskich ukierunkowana na stylowy lot.
Pozdrawiam
Marcin Bednarz
 
 
momo1351 


Województwo: Mazowieckie
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 298
Wysłany: 2019-05-13, 13:42   

Drogi Panie "Belki" niech zgadne ...czy jak sie zapytam skąd sie zatem wzieły te garłacze wywrotne to mi powiesz? Zartuje ..dobrze wiemy ze napiszesz tak zeby wprost nie odpowiedz na to pytanie ;) napiszesz tak zeby nie odpwiedz lub wgl nie odniesiesz sie do mojego prostego pytania ;) Druga kwestia jest taka ",nic tam nie ma o dętych mixach" przeciez kazda rasa jest mixe wiec tego argumentu nierozumiem .Nawet Te Twoje wywrotne stawaki które ledwo siadaja na ogon sa mixami ;) Mimo wszytsko mam nadzieje ze napiszesz mi skąd sie wzieły wywrotne garłacze bo jestem na etapie pisania artykułu i mi sie to przyda ;)
 
 
bleki 



Województwo: śląskie
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1308
Skąd: Żywiec-Twardorzeczka
Ostrzeżeń:
 3/6/9
Wysłany: 2019-05-15, 15:58   
   Nr Tel.: 609-655-935


Sam pokazujesz na portalach jakie wypasione pary posiadasz to widac wiesz skąd te twory są panie mono,nie zaglądam tu czesto,dostałem info od znajomego ze nasz znawca zadaje pytanie,myślaem że sensowne,a tu znowu bicie piany,moje ledwo na ogonach siadają,no zdaża się i tak :D widziałem też takie na twoich filmach,nawet po tak prostych podrygach mają problem z orientacją,różnica między Moimi ptakami a twoimi jest zasadnicza,jak chcesz się dowiedzieć jaka to wychowajmy po trzy pary młodych po jednej swojej parze,lub lepiej nawet po kilku,ja jestem pewien efektu,moje będą się różnić tylko barwą jak już,a twoje?


[/list]
_________________
Hodowla stawaków Polskich ukierunkowana na stylowy lot.
Pozdrawiam
Marcin Bednarz
 
 
momo1351 


Województwo: Mazowieckie
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 298
Wysłany: 2019-05-16, 10:56   

"Te ptaki są tutaj znane od dobrych kilku lat i każdy zainteresowany wie skąd się wzięły" Napisałes u gory cytat ze kazdy wie skad się wzięły te garłacze.. Najsensowniejszym pytaniem do Twojego posta jest tylko jedno ....Napisz skad się wzieły skoro wiesz . Ja np pisze artykuł na ten temat i mi się przyda a Ty jak zwykle ;) "dostałem info od znajomego ze nasz znawca zadaje pytanie,myślaem że sensowne,a tu znowu bicie piany" " Nie potafisz odpowiedz na proste pytanie tylko kolejny raz uciekasz od odpowiedzi , robisz tak zebym to ja wyszedł na głupka i wgl . Co akurat przewidziałem "czy jak sie zapytam skąd sie zatem wzieły te garłacze wywrotne to mi powiesz? Zartuje ..dobrze wiemy ze napiszesz tak zeby wprost nie odpowiedz na to pytanie ;) napiszesz tak zeby nie odpwiedz...." Hmmm jestes strasznie przewidywalny . ;) odnosnie mojej krzyzowki garłacza i bija bakijskiego owszem jest taka . I ma to na celu wprowadzić do rasy takie barwy jak almond ,qualmond itp. Normalne zabieg którzy stosuja to inni hodowcy na całym swiecie zreszta o ile wiem to Twoje stawaki tez maja w krwi rozne rasy które pomogły przyblizyc je do wrzorca .Kiedyś stwierdziłem ze nie zamierzam stać w miejscu w hodowli . Chce działac a nie zachwycac się jedynie zdjeciami amerykanskich hodowcow czy tez tez arabskich którzy wprowadzaja w dane rasy nowe mutacje do rasy . Ja sie tego nie boje . Jestem pionierem i uwierz mi ze za 3 lata to bedzie normalny garłacz.Twoje argumenty którymi chcesz mnie uderzyc sa ze tak powiem zacofane . Odnosnie ostatniego zdania Twojego to takie hmm... chcesz zaatakować ale nie wiesz ja.Pozwol ze cos Ci powiem .MI nie przeszkadza ze moje ptaki czasem roznia sie pod wzgledem fenotypu .Ma do tego prawo nikt jej tak na prawde kilka lat temu nie znał .Trzymalo je kilka osob dla których podsatwowych kryterium selekcji były akrobacje .I chwała im za to ..ze nie poszli w wyglad. Ta rasa jest fenomenem na skale swiatowa i to czy jeden od drugiego rozni sie brwia jest nieistotne bo ta rasa jest jedyna i nie powtrzalna Więć odpusc sobie argumenty ze te garłacze to krzyzowka bo kazda rasa postwała z krzyzowek i kazda rasa jest uszchlatniania przez krzyzowki .To normalne ! TWoje stawaki to tez krzyzowki. Porownaj sobie starego typu stawaki polskie do swoich ;) Poczytaj opisy stare opisy stawakow ze to były małe lotne garłącze a Twoje ? A Twoje sa wynikiem krzyzowek na wyglad ;) zapczerzysz ?
Ostatnio zmieniony przez momo1351 2019-05-16, 11:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,01 sekundy. Zapytań do SQL: 15