Woliera Strona Główna Woliera
Forum dla milosnikow ptactwa

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepiórki japonskie - upodobania żywieniowe
Autor Wiadomość
Gamparu 


Województwo: Wielkopolskie
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 6
Wysłany: 2009-06-27, 10:26   Przepiórki japonskie - upodobania żywieniowe

Witam! Czy przepiórki japońskie hodowane w wolierach zewnętrznych, drapią i jedzą różne małe żyjątka? Coś na zasadzie kur;) I czy można do ich diety dodawać małe żyjątka i zieleninę?
 
 
kropa 


Województwo: podkarpackie
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 24
Wysłany: 2009-06-28, 08:34   

jestem początkującym hodowcą ale ja im codziennie zrywam kilaka razy zieleninki a jak były chrabąszcze to im łapałem i dżdżownice też jedzą jednym słowem tak
 
 
 
Gamparu 


Województwo: Wielkopolskie
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 6
Wysłany: 2009-07-02, 21:43   

Dziękuje za odpowiedz, zamierzam kupić kilka sztuk, mam nadzieje ze moje również będą miały ochotę na takie smakołyki :)
 
 
kropa 


Województwo: podkarpackie
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 24
Wysłany: 2009-07-09, 21:28   

Witajcie,bardzo chciałbymżeby przepiórki wysiadywały mi jajka, w dzień są w wolierze 2na3 metrymają tam nieduży daszek pod którym jest woda i jedzenie.Zrobiłem im takir pomieszczenia dwa ok 20 na 20 cm i tam nałożyłem sianka. A poto to zrobiłem bo ja je chowam na noc do klatki, żeby żadna kuna czy coś ich nie zjadło i to pomieszczenie co im zrobiłem to jest zamykane i na noc będe tam zamykał te które miały bu wysiadywać jajka a reszta do klatki.nareazie w ogóle nie chca tam wchodzić. I jak mam rozpoznać czy jajko jest zapłodnione i czy moge je im zabrać czy będą wysiadywały :?: Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI :!: :!: :!: :!: :?:
 
 
 
kisiel94 


Województwo: wlkp.
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-07-31, 13:36